Rendszeres olvasók

2013. október 11., péntek

3.fejezet-Visszaemlékezés

Na sziasztok! itt vagyok/vagyunk újra. Remélem azért olvassátok egy páran és ha igen akkor iratkozzatok fel lécci vagy csak írjatok egy komit. remélem tetszik a rész. Kövi rész kb. szerdán de lehet hogy csak pénteken. :(

-A :)



Nem éreztem valami jól magam, lehet nem kellett volna olyan sokat innom de hát ez LONDON.Először még úgy voltam vele hogy nem érdekel. Harry ledobta magát a kanapéra és kicsit kiterült rajta. Ő is ivott egy "keveset". Kapcsoltam valami jó kis zenét és kicsit táncoltam, mondhatni azt is hogy táncoltam Harrynek. Feljebb csúszott közbe egy kicsit a szoknyám amit ugy látam hogy nem bánt Harry egy kicsit se. Ott álltam előtte és csak ráztam magam. Nagyon élvezte a műsort mert el is kezdett fogdosni. Aztán amikor már elég ideig kínoztam akkor csak megfogott és beleültetett az ölébe. Csókoloztunk de amikor már mentünk volna tovább elég rosszul lettem és azt hittem hogy menten odahányok. Kipattantam Harry öléből és rohantam a mosdóba. Harry elősször nem is tudta hova tenni szerintem hogy most mi van de leesett neki és jött utánam. Meg is fogta a hajam miközbe én a wc felet tgörnyedtem. Mikor már úgy éreztem kihánytam azt is amit reggel ettem csak leültem a jó hideg kőre. Ő hozott nekem egy pohár jó hideg vizet.Ahhoz képest hogy ő is be volt rúgva nagyon józanul viselkedett.Elég sokat segített nekem. Simogatott amikor már majdnem elsírtam magam. Segített felállni és besétáltunk a szobámba és bedőltem az ágyba. Harry indult volna pont kifele amikor utána szóltam :
-Hova mész?
-Hát haza. Te maradj csak aludd ki magad. 
-De nem akarom hogy elmenj. Maradj itt velem légyszi.
Megadta magát és be feküdt mellém az ágyamba.



Ott feküdtünk egymással szembe és csak néztük egymást, és igazából ebben a pillanatban jöttem rá hogy nagyon is tetszik nekem Harry. Nagyon hülyén hangozhat az után hogy lefeküdtünk egymással de akkor is. De igazból nem számítok ezzel kapcsolatba semmi jóra, vagyis igazából semmire. Nem is lehet ezt kapcsolatnak mondani, csak együtt voltunk részegen.
Annyira "romantikus" volt a pillanat, bár amennyire romantikus tud lenni hogy egy jó adag rókázás után még kicsit részegen fekszünk ott. De ez most nem zavart egyikünket sem,megcsókoltuk egymást.
Megint elragadott minket a vágy, nem tudom mi van velem nem szoktam ilyen lenni, főleg nem idegen emberekkel, de Ő ezt váltotta ki belőlem.


Csókolóztunk, közbe megsimogatta az arcom és eltűrte a hajam, majd fölém mászott. Számról a nyakam felé haladt, ahol kisebb, nedves puszikat hagyott. Beletúrtam göndör hajába, kicsit meg is húztam. Ezért ő fogai közé vette a nyakamon a vékony bőrt és szívni kezdte. Halkan felszisszentem, mire mosolyogva fölém hajolt és a szemembe nézett. Megfogtam a tarkóját és közelebb húztam egy csókért. Kezemet a nadrágjához vezettem és izgatni kezdtem. Ez sikerült is. Gyorsan ledobta magáról a pólóját, amit ámulattal néztem, majd nadrágjától is megszabadult.Lábam közé fészkelte magát és a hasamon apró puszikat hagyott.Nem bírtam magammal pedig nem rég érezhettem magamban Harryt. Gyorsan fordítottam a helyzetünkön és én voltam felül, elkezdett vigyorogni ezért tudtam h bejön neki, hogy most én kezdeményezek,mozgattam a csípőm miközben ő a combomat simogatta. Kis idő után megint ő került domináns helyzetbe,ujjait beleakasztotta a bugyim tetejébe, majd óvatosan lehúzta. Puszikat hagyott a combom belső részén, majd a csiklóm felé haladt. Nyalni kezdett, közben simogatta a hasamat és a combomat. Szorongattam a lepedőt, s az alsó ajkamba haraptam, így próbáltam visszafogni a nyögéseket.Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül és eluralkodik rajtam az a csodálatos érzés.Fölém mászott, s amíg csókolt, lehúztam a boxerét. Nem nagyon bírtuk tovább. Behelyezkedett a két lábam közé és belém hatolt. Annyira imádtam vele lenni, igaz ez csak a második alkalom de olyan mintha tudná hogy melyik pillanatba éppen mire vágyok.
Miután végeztünk én felvettem egy pólót és fehérneműt és ő is beleugrott a boxerébe. Úgy aludtunk el hogy Harry ölelt hátulról.




Harry szemzöge


Reggel van, azt hiszem. De miért ölelgetek én valakit, remélem nem megint Louis az, jó az illata úgyhogy biztos nem Louis az.Ezt gyorsan lefuttattam a fejembe még csukott szemmel. Várjunk már emlékszek valamire, elmentem este bulizni, és ott volt egy csaj elösször nem is tudtam hogy ki az de ismerős volt, aztán eszembe jutott Jessica volt az a repülőről. Lassan kinyitottam a szememet és akkor jöttem rá úgy igazából hogy nem otthon vagyok és tényleg nem egyedül. Jessica feküdt ott mellettem úgy vettem észre hogy már ő sem alszik annyira mélyen, lehet hogy pont ő is most teszi össze a tegnap este történéseit, pont úgy ahogy én is tettem az elmúlt néhány percben. Lassan ő is kinyitotta a szemét és kómásan pislogott rám. Látszott rajta hogy ő sincs teljesen tisztába azzal hogy mi is volt az éjszaka. Felült az ágyba és hirtelen a fejéhez is kapott aztán visszadőlt mellém. Majdnem nekem is szét szakadt a fejem.
-Jó reggelt! - köszöntem neki
-Jobbat!- mondta eléggé fájdalmas,fáradt hangon.
-Ha elmondod hol találok gyógyszert akkor majd én kimászok érte és hozok be.-erre elmosolyodott egy kicsit.
-Aranyos vagy de én is megyek mert kávét is kéne innunk szerintem és nem hagyhatom hogy mindent te csinálj, te is biztos szarul vagy. 
-Hát nem vagyok én se a legjobban, és igen egy kávé nekem is jól esne. 
Kimentünk a szobájából, nagyon otthonos lakása van és ha jól emlékszek akkor csak most költözött ide, persze hogy jól emlékszek minden szavára emlékszek amit akkor mondott a tegnap este viszont már nem ennyire tiszta, mindegy vissza a lakáshoz olyan a lakás mint ha már évek óta itt lakna. 
Főzött kávét és vettünk be gyógyszert is és már kicsit jobban is voltunk, én biztos és azt vettem észre hogy ő is frissebb. Bűntudatom volt a tegnap miatt, nagyin részeg volt és én kihasználtam ezt vagy nem is tudom nem is nagyon emlékszem.
-Sajnálom.-törtem meg a csendet amikor épp a kávénkat iszogattuk.
-Mégis mit? - kérdezte értetlen fejet vágva. 
-A tegnap estét...nem emlékszek mindenre de egyes részletek meg vannak többek közt az is amikor együtt vagyunk.Szóval sajnálom a dolgokat.
-Figyelj Harry ehhez a dologhoz két ember kellett.Én is nagyon sokat ittam és lehet meggondolatlan voltam de -itt egy kis hatás szünetet tartott.-ha úgy adódna megtenném újra.
Na és itt jött el az a pont hogy lesokkolódtam. Én azt hittem hogy megbánta de ezek szerint nem.
Kicsit elmosolyodtam a kijelentésen.
-Mégis miért? Azt érzem hogy csak azért mondod hogy felvidíts.
-Nem nem azért. Nem vagyok az a fajta aki nem azt mondja amit érez a legtöbb helyzetben talán túl őszinte is vagyok és ez most is így van. Szerintem csodás volt a tegnap és lehet hogy te nem így gondolod de én nagyon jól éreztem magam veled. És.....mindegy.
-Na mit szerettél volna mondani kíváncsi vagyok. 
-Semmi,semmi nem lényeg.
-De nekem ez fontos azt mondtad az előbb hogy őszinte vagy úgyhogy mondd el légyszíves amit elkezdtél. -próbáltam rá nagyon szépen nézni.
-Na jó de csak azért mert ilyen szépen kérted. -ez az bejött a szépen nézős dolog.- csak azt akartam mondani hogy a szex is nagyon jó volt. 
Annyira aranyos volt ahogy zavarba jött. El is pirult egy kicsit szerintem. 
Erre én csak rámosolyogtam és bólintottam egyet jelezve hogy vele is. 
-Na jó én azt hiszem hogy megyek felveszem a ruháimat és el is megyek. Nem szólt semmit csak mosolygott.
-Jézus én meg ezt sajnálom.-szolt utánam.
-Mit?
-Azt hiszem nézd meg a hátad.
Az egész hátam tiszta karmolás volt. 
-Azt hiszem hogy ma nem nagyon fogok póló nélkül mászkálni.
-Ez egy nagyon jó ötlet.-nevette el egy kicsit magát-Mondtam hogy nagyon jó volt. 
-Hát igen nekem is ezt a nyakad is bizonyítja.-elég rendesen kiszívtam a nyakát. Nem tudtunk mást csinálni csak nevetni a történteken.
Felöltöztem és aztán elköszöntem Jesstől. 
-Na szia Jess. Remélem még találkozunk. 
-Én is Harry, én is. Szia. 
És haza mentem.


Jessica szemszöge

Harry elment és utána már nem nagyon volt kedvem bármit is csinálni a tegnap estén gondolkodtam. Tényleg nagyon jól éreztem magam vele. aranyos srác és őszintén remélem hogy még találkozunk. 
Gondolat menetemet a telefonom csipogása zavarta meg. SMS-em jöttés nem is akárkitől. De ő honnan tudja a számom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése