Rendszeres olvasók

2013. november 29., péntek

6.rész

Sziasztok tudjuk hogy nagyon régen volt rész de nem nagyon jött most össze nekünk most ez a rész írás. :) De nem nagyon vesszük észre hogy bárkit is érdekelne...
Mindegy jo olvasást.!! :)




Be sétáltam a fürdőbe és mikor megláttam a képemet ledöbbentem, hogy lehet ennyire leélt fejem, jó tudom, hogy nem sokat aludtunk az éjjel és voltak más dolgok is de attól még fura volt. Levettem a ruháimat majd bemásztam a kádba, megfürödtem, majd a hajamat is megmostam. Magamra tekertem egy törölközőt és visszamentem a szobámba, oda sétáltam a gardróbhoz és elkezdtem keresni valami elfogadható ruhát amikor megszólalt a telefonom. Mikor megláttam, hogy a legjobb és egyben egyetlen barátnőm hív azonnal jobb lett a kedvem, gyorsan fel is vettem. -Szia csajszi! Azon gondolkoztam, hogy esetleg három óra múlva nem érnél rá?
-Hali, de igen. De ez, hogy jön ide?
-Hát gondoltam megleplek és meglátogatlak!!!
-Ááááá!! Ez csodás úgy is olyan sokat kell mesélnem. Akkor most le is teszem, elmegyek boltba veszek valami finomat aztán majd valamit főzünk vagy lesz valahogy.

Ezer dolgon gondolkozok most. Egy büdös ribancnak érzem magam. Lefeküdtem már másodszorra egy sráccal akit alig ismerek eddig csak olyan fiúkkal voltam együtt akikkel együtt jártam és szerettem őket,mondjuk szerintem kezd valami kialakulni kettőnk között de félek még egy kapcsolattól. Most meg még arra se foghatom hogy részeg voltam de van valami harryben ami megfogott lehet hogy csak a szeretet hiány hozta ki ezt belőlem. nem tudom de most már tényleg meg kéne beszélnünk a dolgokat.

Gyorsan elköszöntem tőle és magamra kaptam valamit.

Megkerestem a pénz tárcámat és a mobilommal együtt bele dobtam egy táskába. Kerestem egy boltot, kicsit sokáig tartott mivel még nem tapasztaltam ki a dolgokat itt Londonba. Legalább 20 percig tartott mire találtam egy normális boltot, sok mindent vettem, mert nem tudtam, hogy mihez lesz majd kedvünk vagy meddig marad Madison. Kifizettem a cuccokat és haza mentem, elraktam mindent a helyére,még a cipőmet sem vettem le épp mentem volna amikor valaki csengetett. Kinyitottam az ajtót és Harry volt ott egy hatalmas csokor rózsával a kezében. -Hello, ezt neked hoztam a ma reggel miatt.-mondta majd felém nyújtotta a csokrot.
-Köszi, de nem kellett volna, megértem ha van fontosabb dolgod is mint én. -Hát ha lenne szerinted itt lenék?-majd egy kis mosoly jelent meg a csodálatos arcán.-zavarok? - kérdezte meg Harry.
-Nem miért zavarnál? -Csak mert olyan csinos vagy azt hittem hogy készülsz valahova. -Nem most voltam bevásárolni. De gyere be.Ezeket a gyönyörűségeket meg vízbe teszem addig. Kérsz valamit? -kiabáltam ki neki a konyhából -Nem megvagyok-szólalt meg közvetlenül mögülem. -Jézusom megilyesztettél. -Ne haragudj. Nem tudtam erre mit mondani csak rámosolyogtam. -Te nem vagy éhes? Mert én úgy ennék most valamit. hmm.... -Felőlem ehetünk. Pizza? -Áhh isteni lenne. -Akkor rendelek. Milyet kérsz? Kukoricásat.- már szinte érzem az izét a számban. nyamii...


Leültünk a kanapéra míg Harry is kitalálta hogy milyet akar enni. Miután kitalálta fejből Írta is be a pizzás számát vagyis gondolom hogy az volt. Nem is nagyon figyeltem oda hanem inkább bekapcsoltam a tvt amibe spongyabob ment. Lehet hogy gyerekes de imádom ezt a mesét főleg tunyacsápot olyan vicces. -Jess mi is a pontos cím? Lediktáltam neki a címet "igen Harry Styles" fura nem is tudtam eddig a vezeték nevét. Styles...honnan ismerős nekem ennyire? nem tudom mindegy is majd rájövök. Uh spongyabob imádom -Szólalt meg izgatottam mellettem. -Én is. Főleg tunyát mondtuk ki egyszerre.-Erre meg csak felröhögtünk mind a ketten. -Na és eddig hogy tetszik London? -Igazából sehogy láttam eddig egy boltot a lakásomat a diszkót meg.... a te lakásod. -Itt egy kicsit el is pirultam. -Akkor pizza evés után megyünk várost nézni jó? -Elmehetünk. Nem sokkal később meg is jött a kaja amit jó gyorsan be is termeltünk. -Na akkor csajszi készülj fel LONDONRAAAA.!!!! -úgy vettem észre hogy ő izgatottabb kint én. Kocsival bementük a városba és csak leparkoltunk valahol. Kicsit furcsa dolgok történtek mert amikor a parkon mentünk át akkor harryt megnézték jó páran és sugdolóztak is. Furaa... miután megnéztünk minden lényegesebb helyet megkértem hogy vigyen haza mert lassan jön Madison. A ház előtt a kocsiban: nagyon jól éreztem magamat- mondtam -és köszi az idegen vezetést. -Én is. Neked bármit. Aztán megöleltem és kiszálltam és bementem a lakásba. Volt még időm úgyhogy felmentem twitterre gondoltam hogy bekövezem Harryt. Rákerestem és azt hittem hogy álmodok rengeteg követője volt 17 941 360 ezek után rákerestem a googlen is....nagyon kihültem.
De nem nagyon volt időm ilyenekre mert mennem kellett Madison elé a reptérre. Pont jókor értem oda mert 1-2 percet kellett csak várnom és már jött is a legjobb barátnőm. Percekig csak öleltük egymást. Annyira hiányzott a kis bolond.

Mikor haza értünk Madi-del neki álltunk sütni, bár nem mondanám valami étvágy gerjesztőnek. Leültünk a nappaliba, benyomtam a tv-t de semmi normális nem ment benne, már majd nem el aludtunk mikor valaki csengetett. Madi gyorsan oda futott és kinyitotta, csak azt láttam, hogy tátott szájjal figyel valamit vagy valakit, ezért közelebb mentem és ekkor megláttam Harryt. -Szia Hazza.-wow milyen becenevet találtam ki neki. -Hello gyönyörűm. Kezénél fogva behúztam a házba és leültettem a nappaliba. Barátnőm megköszörülte a torkát amire egyből ránéztem. -Ja igen bocsi Harry ő itt a legjobb barátnőm.. -Nagyon örülök.-mondta majd udvariasan kezet nyújtott, de .....még mindig tök izetlen fejet vágott. -Hahó!! Jól vagy??-kérdeztem mire elkezdett üvöltözni. -Atya ég!! Te Harry Styles vagy!!!!!!!





4 megjegyzés:

  1. Kedveskék!
    Kész van a várva várt kritikátok! És ne haragudjatok , hogy ide írok. (meg a késésért) Csak nincs chat. (vicces kedvembe vagyok) Na mindegy írok gmailba is.
    További sikereket! :) Xx.Rebecca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia. :) csak most láttam hogy irtál. bocsi de az e-mailt nem kaptam meg. légyszi irj akkor chatan (már van :D ) vagy emailt :)
      -Adrii

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a blogod, alig várom a folytatást!:D
    Vár egy kis meglepetés a blogomon!<3
    http://onedirectiondreamlovestory.blogspot.hu/
    Mia Harris

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uristen..:)) örülünk nagyon hogy tetszett pedig már nem irjuk mert ugy gondoltuk hogy unalmas a történet :) de annyira örültünk hogy irtál hogy megfontoltuk és valoszinű hozunk részt nem sokára :D a díjat meg nem nagyon nagyon nagyon nagyon köszönjük :) :$$

      Törlés