Rendszeres olvasók

2013. szeptember 27., péntek

1.rész-A beköltözés

Sziasztok! Na itt is vagyok és meghoztam a kövi részt. Reméljük hogy tetszeni fog és legalább egy-pár embert érdekelni fog ami kis történetünk.Ebben a részben sincs még semmi perverz de a következő részben már számíthatok rá. 
Jó olvasást! 


Szerintem levágta hogy nem akarok beszélni róla mert nem kérdezgetett tovább erről a témáról.
Kicsit még beszélgettünk átlagos témákról.De egy idő után mind a ketten úgy gondoltuk hogy jobb ha egy kis zene hallgatással ütjük el az időt.
Nem tudom meddig hallgattam zenét de kicsit elaludtam. Arra ébredtem, hogy valaki megsimogatta a vállamat, hát persze hogy Harry volt az.
-Mindjárt leszáll a gép.
-Jaj köszi. Ennyit aludtam volna?
-Igen de aranyos voltál.- Olyan aranyosan mosolygott rám,
nem igazán tudtam ezt mire vélni de nem szóltam semmit csak visszamosolyogtam rá.
Próbáltam kicsit éberebbnek tűnni végülis most érkeztem meg arra helyre amire már régóta vágyok.
Lassan leszállt a gép Harryvel elköszöntünk egymástól, tényleg egy nagyon kedves fiú, örülnék ha még találkoznánk valamikor.
De nem valószinű, hogy összefutunk London nagyon nagy.
Meglettek a csomagjaim és már csak arra vártam, hogy elmenjek és meg lássam a lakásom, láttam már képeket róla de akkor még nem volt teljesen kész meg semmi.
El kellett még menni a nőhöz aki intézte nekem a dolgokat.Fel is hívtam egyből, hogy leszáltam és megbeszéltük, hogy hol találkozzunk persze én nem tudtam, hogy hol van úgyhogy fogtam egy taxit.
Ott is voltam a megbeszélt időpontra.Egy nagyon aranyos kis ház előtt vártam a rengeteg böröndömmel mire megérkezett Lana (a lakberendező).
-Szia a sok böröndből ítélve te vagy  Jessica.
-Szia igen én lennék.Na és hol is vagyunk?
-Hát a lakásod előtt - mondta ünnepélyes hangnemben.
-Neee komolyan, ez lenne az?De jó.Ez nagyon szép legalább is kivűlről.
-és még nem is láttad milyen belül. szerintem nagyon jó lett.

Bementünk és már majdnem elájultam.Gyönyörű volt.
-Akkor mennyünk a konyhába és írjuk alá a papírokat.
-Jó csak még ámuldozok.
Aláírtam a papírokat és a kulcsokat is megkaptam.
-Akkor jó, hivatalosan is ez már a te lakásod.
Jézusom nem tudom elhinni, hogy van egy saját lakásom Londonba.
-Fuu köszi annyira szép lett, nem is tudtam elképzelni, hogy milyen lesz.
-Ez a dolgom na de most már mennem kell, magadra hagylak, hogy kitudj pakolni és rám meg mindjárt vár a következő munka.
-Oké ha valami kell majd hívlak.Szia!
-Szia!
Lana elment nagyon kedves lány és tényleg gyönyörűen megcsinálta a lakásomat.
Visszamentem a lakásba és körbe mentem, megnéztem minden helységet jó alaposan annyira tetszett.Nem tudtam betelni a látvánnyal.
nappali
szobám
konyha

 Nem is tudtam hol kezdjem el a pakolást. Aztán úgy döntöttem, hogy előszőr a ruháimat pakolom be a szekrényembe.
Közben előkerestem a laptopomat és videochaten beszéltem Charlieval megmutattam neki a lakást is,ö is csak ámuldozott.
Ameddig beszélgettünk kipakoltam a ruháimat de már nagyon ki voltam fáradt voltam nagyon.El is köszöntem Charlietól, mert leakartam feküdni aludni.
Majd holnap kipakolom a többi cuccomat, lefürödtem és utána be is dőltem az ágyba nem is kellett sokat várnom már aludtam is.
Nem tudtam sokáig aludni gondolom mert, hogy új hely meg minden felkeltem elintéztem az alap dolgaimat.Otthoni ruciban voltam, melegítő semmi smink mindegy is volt úgyse lát senki.
Kicsit egyedül éreztem magam, úgyhogy úgy döntöttem, hogy délután ha kész vagyok akkor lemegyek valahova vásárolgatok vagy bulizok egyet, majd lesz valami.
Egész délelőtt pakoltam utána pedig normális fejet varázsoltam magamnak, vagyis sminkeltem meg hasonló csajos dolgokat.
Hívtam egy taxit, mert nem tudtam merre kell menni.Vásárolgattam egy kicsit, csak jártam boltról boltra és rengeteg ruhát vettem.
Olyan szép party ruhát találtam, hogy nem volt szívem ott hagyni.Úgyhogy elmegyek este bulizni még nem tudom hova de elfogok menni az Új ruhámban.

Este kisminkeltem magam.

Felvettem a csoda ruhámat ami kicsit sokat mutatott de nem nagyon zavart.
Úgy gondoltam, hogy bemegyek a belvárosba és majd ott keresek valami jó bulit.
El is mentem amikor shoppingolni voltam akkor is láttam pár helyet amik jónak tűntek.
Be is mentem az egyik helyre egész jó volt szerintem.Gondoltam még jobb lesz ha iszok is valamit.Kértem is magamnak töményet.
Ha már bulizok akkor tegyen azt rendesen. Megittam több kört is és ekkorra már éreztem magam annyira jol hogy beálltam táncolni és ennek köszönhetően meghívtak még néhány kör piára.
Na és itt jött el az a pont amikor azt mondhattam hogy be vagyok rúgva. Már nagyon belejöttem a táncolásba amikor azt hiszem  hogy ismerős arcot pillantottam meg.
Nem igazán tudtam addigra kb. azt se hogy hol vagyok. Nem nagyon foglalkoztam vele hogy ki is lehet az táncoltam tovább. jól van na jól éreztem magam.
Egyszer csak egy poharat nyújtott felém valaki amiben valami színes koktél volt.Felnéztem rá hogy ki is az aki megint meghív piára akkor egy ismerős göndör hajkoronát.
Igen Harry volt az akiről még azt mondtam hogy nem valószínű hogy találkozni fogok valaha is. Ott állt előttem és ahogy észre vettem ő sem volt valami józan.
-o Jess szia.
-Harry?
Megöleltem nem tudom miért szerintem ez az alkohol hatása volt. Miután megittuk azt a trutyit ami alapbol finom volt de szerintem nagyon erős vagyis azért ütött.
Táncoltunk és egyre jobban beleéltük magunkat és  már nagyon közel simultunk egymáshoz amikor Harry megcsókolt nagyon jól esett kicsit szeretet hiányom is volt meg minden.
Meg kell mondanom nagyon jól csókolt. És még mi mindent csinált jól....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése