Rendszeres olvasók

2013. szeptember 22., vasárnap

Prológus

Na sziasztok!
Itt is lenne az első rész. Ami igazából még csak prológus ezért is ilyen rövid,később hosszabb részekre számíthattok. A hibákért bocsi előre is de ez az első blogunk és még nagyon kezdők vagyunk ebben. A részek kb. majd heti 2-szer fognak jönni de ez majd úgy is kialakul. Elösször is várjuk a reakciókat erre. Ebbe a részbe még semmi perverz dologra ne számítsatok de a késöbbiekben nem lesz hiány 18+-os részekből. Jó olvasást!  -Adrii

Végre elérkezett ez a nap is amire már nagyon régóta várok. Itt ülök a sulimban és mindjárt megkapom az érettségimet.
Alig váram már hogy kimondják a nevem, a szívem a torkomban dobogott.
Átvettem az érettségimet és lesétáltam a kis emelvényről,visszaültem a helyemre. Egyből már az utazás járt az eszembe. Holnap utazok Londonbaaaaa a városba ahova mindig is elakartam menni.Utáltam itt élni főleg mióta anya meghalt.
Nem hiszem el,hogy megcsináltam.Már régóta csak azért dolgoztam hogy meglegyen a pénzem és elmehessek.
Gyorsan megkerestem a legjobb és egyetlen barátomat.
-Akkor biztos,hogy nem maradsz??-kérdezte szomorúan.
-Biztos,de kérlek ne kezdjük megint.-nagyon sokszor átbeszéltük már a témát. ö nem akart elengedni de belement mert tudta hogy nekem így lesz jó.
-Jó,csak ígérd meg,hogy tartjuk a kapcsolatot!
-Még szép!-mondtam vigyorogva pedig bőgni tudtam volna a szomorúságtól.
-Na mennem kell pár óra és megy a gépem.hiányozni fogsz pici.-próbáltam elmenni mielőtt elkezdünk bőgni.
-Jó, hiányozni fogsz.-és már potyogtak is a könnyei.
-jaj,pont ezt nem akartam, de tényleg mennem kell.Szia.-mondtam és már indultam is. amint elindultam azért én is elsírtam magam mert mégis csak a legjobb barátnőmet hagytam most itt kitudja mennyi időre.
Gyorsan haza mentem,elindultam a fürdőbe,és engedtem magamnak fürdővizet
.levettem a ruhám majd bemásztam a kádba.kicsit ki akartam kapcsolni.
még sosem ültem repülőn és most még egyedül is leszek nem lesz ki ott legyen velem akivel eltudom beszélgetni az időt és addig se stresszelek majd.
Próbáltam sietni amennyire csak tudtam,hogy minél hamarabb elmehessek innen.
Sokat gondolkoztam hogy mit vegyek fel de végül úgy döntöttem hogy egy fekete cica nadrágot és egy kék szürke keresztes pólót veszek fel.
Feltettem egy kis sminket,gyorsan benéztem minden helységbe,hogy biztosan elraktam e mindent.Kicsit azért megviselt hogy itt kellett hagynom az otthonomat.Mégis csak itt éltem le az életem egy jelentős részét.
Hívtam egy taxit,majd elkezdtem a nappaliba lehordani a bőröndöket.Dudált a taxi,kivittem a csomagokat a sofőr berakta őket.
-Hova?
-A repülőtérre.-válaszoltam-izgultam
Becsekkoltam és felmentem a gépre.Mivel még sose ültem repülőn nem tudtam hogy merre keressem a helyemet .Kicsit töketlenkedtem.
Láttam hogy egy srác aki mellesleg szerintem nagyon jól nézett ki.  Már gyakorlottam megtalálta a helyét. Gondolkodtam rajta hogy megkérem hogy segítsen de  nem akartam becinkelni.
Éppen mellette mentem el még mindig elég határozatlan voltam.
-Bocsi,de nem nagyon utaztam még repülővel és nem igazán igazodok ki.
-Megnézhetem?-kérdezte és oda adtam neki a jegyem.
-Pont mellém szól.-mondta kedvesen.nagyon aranyos volt.
-Köszi.
Nem nagyon beszélgettünk.Felszállt a gép és eléggé paráztam.mivel még sohasem ültem repülőn.
Amikor megkezdtük a felszállt szerintem látta rajtam hogy félek és csak annyit mondott hogy:
-Nyugi nem lesz semmi baj. Most nézz ki az ablakon. - igaz hogy nem ismertem de megnyugtatott a jelenléte.
-Ez gyönyörű.

 Már próbálok megnyugodni, amúgy hogy hívnak?-kérdeztem.
-Harry Styles. Téged?
-Jessica Goodmann.
-És miért utazol Londonba?
-Londonba megyek,mert leérettségiztem és nagyon utáltam itt lakni Amerikába.Több ok miatt is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése